ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Як повернути товар придбани у магазині?
Як передбачено законодавством України, ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки.
Товар належної якості - це товар без ознак експлуатації, у якого збережений товарний вигляд, етикетки, пакування та додаткові аксесуари.
Щоб повернути товар, відправте його разом з:
- оригінальним пакуванням,
- товарною накладною (чеком),
- заповненою заявою про повернення (вона була додана до посилки, якщо Ви її втратили, скачати можна ТУТ
Повернення через відділення "Нова пошта":
- Заповніть заяву на повернення (ви отримаєте її разом із вашим замовленням або скачайте тут )
- Вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні, товарну накладну (чек) та заповнену заяву на повернення (товарну накладну (чек) та заяву на повернення Ви отримаєте разом із вашим замовленням).
- При поверненні товару Новою Поштою назвіть представнику відділення наступні дані:
Отримувач: Соколова Наталія Володимирівна
тел. +38 (068) 744-01-10
м. Київ, відділення №124
Вартість відправки товару при поверненні оплачується покупцем.
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Кошти будуть зараховані на ваш рахунок, який Ви вказали у заяві на повернення впродовж 14 календарних днів після отримання нами товару.
ВАЖЛИВО Картка має належати замовнику, що придбав товар