top of page

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Як повернути товар придбани у магазині?

Як передбачено законодавством України, ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки.

Товар належної якості - це товар без ознак експлуатації, у якого збережений товарний вигляд, етикетки, пакування та додаткові аксесуари.

Щоб повернути товар, відправте його разом з:

- оригінальним пакуванням,
- товарною накладною (чеком),
- заповненою заявою про повернення (вона була додана до посилки, якщо Ви її втратили, скачати можна ТУТ

Повернення через відділення "Нова пошта":

-    Заповніть заяву на повернення (ви отримаєте її разом із вашим замовленням або скачайте тут )
-    Вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні, товарну накладну (чек) та заповнену заяву на повернення (товарну накладну (чек) та заяву на повернення Ви отримаєте разом із вашим замовленням).
-    При поверненні товару Новою Поштою назвіть представнику відділення наступні дані:

Отримувач: Соколова Наталія Володимирівна
тел. +38 (068) 744-01-10
м. Київ, відділення №124

Вартість відправки товару при поверненні оплачується покупцем. 

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Кошти будуть зараховані на ваш рахунок, який Ви вказали у заяві на повернення впродовж 14 календарних днів після отримання нами товару. 

ВАЖЛИВО Картка має належати замовнику, що придбав товар

bottom of page